-SÅÅÅÅÅÅÅ underbart!! :*<3

Rix festival 13/6 - 08

Idag så var jag på Rix med Jessica och en massa fler :):)

Vi kom dit runt halv 2, och då gick vi runt en massa och så.

Sen vid 3 så var det soundcheck, och vi kollade när Ramsells, Nordman, Emd och lite när Sibel soundchecka :)
Vid 4 så hade Emd signering vid lilla scenen, och där fick vi autografer och kramar av Erik, Danny och Mattias! + att vi fick kort och kramar av Erik och Matte efteråt innan dom skulle gå in bakom scenen :)
Och sen började själva konserten vid 19:00, och det var Roger och Titti som var dom som presenterade alla, Gert var på Kobben hahah xP

Först var det Sibel, och hon sjunger så otroligt himla jätte bra!!, Sen var det Nordman, Sonja Ahldén, Rongedahls och sist men inte minst EMD! :D
Och vilket himla drag det var när dom sjöng! hihi dom var så sjukt bra! :D

Och efteråt så gick dom framför scenen och då kom Erik ut först och han typ gjorde "give me five" TUSEN gånger med mig hahahaha! Sen kom Matte och Danny ut också, och jag fick kram och kort med Danny och Matte! :D

Hihihi SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ underbar dag! :D


Puss och Kram / Sanna


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för en jätterolig dag!! Det var så sjukt kul!! <33

Erik is best! hehe

Värsta kul att Erik kom ihåg mig :D

2008-06-16 @ 20:16:28
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0