-She´ll remember her long lost friend

1 år sen.. tiden har gått så fort,
Jag kan inget annat än att bara säga att jag saknar Bruno så himla mycket.
Jag har aldrig haft nån har förstått mig bättre än vad Bruno gjorde.
Jag önskar att jag bara kunde spola tillbaka tiden.
Allt går inte alltid som man vill.. Jag vet att du har det bra,
men åh jag vet inte.
1 år har gått och idag är det 1 år sen jag stog där på stallplanen och vi lastade in honom i transporten och
jag visste att det här var sista gången vi sågs.
Just nu har jag en sånhär tom känsla
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, deppa ihop helt
eller vara helt över social och låtsas som ingenting,
Jag vet inte hur jag ska göra för att försöka gå vidare,

image64

Det här är det absolut sista kortet jag har på honom,
Bruno jag älskar dig!
Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går! <3

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hoppas det blir bättre snart!!

2008-03-27 @ 21:10:07
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0