Confused

Jag vet inte hur jag ska göra med ridningen längre
idag var det 2a gången på 2 veckor som jag åkte av..
Vi var och red islandshästar i Avesta och så mötte vi några andra
hästar och då blev min häst helt konstig och liksom började attackera dom andra hästarna..
Sen så red Becca förbi mig och jag skulle stytra in bakom henne så att min häst skulle följa med hennes,
men istället för att följa efter hennes häst så fick min häst nått jävla cp ryck och drog som en idiot
RAKT in i skogen i full jävla galopp, och jag fick stora grenar i ansiktet och sen helt plötsligt så
går vi omkull,
och jag flyger som en vante in i ett träd och slår i bakhuvudet/nacken i en rot på marken.
Och jag är rädd nu.
Jag vet inte vad jag ska göra,
det bästa är ju att hoppa upp på en häst och fortsätta men hur ska jag göra det när jag är rädd och just nu så vill jag verkligen inte sitta upp på en häst igen.
Jag orkar inte det här,
får se hur det blir...
Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad läskigt att hästen gör så :S hoppas att det ordnar sig :)

2008-03-09 @ 17:37:09
URL: http://jeessiii.blogg.se
Postat av: Anna

aaw stackars =/ hoppas det löser sig:)
du får rida på nån gammal trött häst som inte kan springa :)

2008-03-10 @ 12:12:40
URL: http://annamusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0