Övernattning i stallet

Hallå ;D
Igår så skulle Jag, Johanna och Niki, ha en övernattning för småbarnen i stallet haha :)
Det var skojjsigt, vi typ lekte lekar och en massa,
sen så var det en som tog min mobil ;o -.- fast jag fick tillbaka den ganska snabbt haha xP
Och sen så på kvällen så blev jag Johanna och Niki lite övertrötta haha xD
vi tog typ en massa flummkort och garva sönder åt dom HAHA xD
Sen på morgonen så var det några barn som ba:
 B - Niki!!!!
N - Låt mig sova!
B - men Niki klockan är 20 i 8
N - Jaa men jag ska upp om 5 min, Snälla låt mig sova dom där 5 minutrarna!!!!!!!!!!

Haha shit vad jag garvade åt det xD
Sen så i morse skulle jag rida och jag har inte ridit sen förra söndan och jag var lite
rädd.. :/ men allt gick super bra! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha ja ;P
men fatta vilken drömm! så fort det är trav på tv så kollar jag haha ;D

2008-03-02 @ 17:28:17
URL: http://necta.blogg.se
Postat av: Jessi

Vad bra att du hade kul =) haha
var det nån som snodde mobilen, eller tog dom den på skoj? xD hahah

2008-03-02 @ 20:20:44
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0