Shower + lite annat :)

Heejsan!
nu har jag inte skrivit på skit länge,
 men just nu den här veckan så har vi en massa shower vi började igår, och idag har vi haft 3 st
det går super bra! Den sista showen idag gick bäst och var roligast!
Dom andra 2 så avr det 6or och 7or som kollade och dom är helt sepe.
Men men vi har super skoj iallafall :)
sen så träffade jag Jessica på stan och jag Jessica och Nickan gick och fikade på kalle :)
I fredags så var jag med bästaste Lindisch,
Jag åkte till fagersta :) första gången jag var där haha ocgh första gången jag
åkte tåg helt själv jag brukar alltid ha typ nån kompis eller nån med men nu åkte jag helt själv ;D *stolt* haha xD
men tyvärr så var jag bara där några timmar :/ nästa gång stannar jag längre :D
image60
Sannisch älskar sin bästaste Lindisch! <3
(bild snott från Lindisch (A) )

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var kul att träffa er på stan idag =D hahah, nu är det bara en vecka och 4 dagar kvar till Simple Plan =D=D
love you

2008-03-18 @ 21:39:10
URL: http://jeessiii.blogg.se
Postat av: Lindisch

Jag älskar bästaste Sannisch också

2008-03-19 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0