Varför?

Varför kan inte jag typ ORKA plugga?
Jag satt nyss och pratade med min brorsas kompis och
han sa typ att om jag har nått som jag verkligen vill göra så måste jag kämpa
och då blir det automatiskt att jag ger allt för att jag vill klara skolan
Men nu är det så att jag inte vet vad jag vill,
men han sa att om jag klarar skolan bra och endå inte vet vad jag vill så
har jag ju så mycket bra saker att välja på.
Det han sa gjorde faktiskt så att det började hända grejjer i mitt huvud haha jag
började faktiskt tänka och jag ska försöka göra så gott jag kan i skolan.
Det ska jag faktiskt.
Och ska jag komma in på ett sång gymnasie i Stockholm så måste jag fan kämpa!
Nu jävlar ska jag bli pluggis.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessi

Lycka till, hoppas du kommer in på nått gymnasie i Stockholm =) hehe

2008-03-02 @ 20:38:26
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0