-Mwuääää jag är så glad :D:D:D:D

image67
Mwuääää snacka om att jag är glad! Alvaro och Ola ni räddade min dag så otroligt mycket! :D
Tacktacktacktack Jessica :D
Jessica ringde mig runt 7, och sa att hon stog brevid Alvaro och hon skulle försöka fråga om han hade tid att prata lite med mig! Och sedär det hade han :D
A - Hejsan :)
S - Hejhej :)
S - Hur är det?
A - Jo det är fint sjdå?
S - Va bra, jo det är bra :)
A - Va bra, varför är inte du här?
S - Jag kunde inte, eller jag fick inte..
A - Aha va tråkigt.., men du får ju kolla på det på tvn :)
S - Ja det får jag göra hahah,
A - Vi ska köra riktigt hårt!
S - hahah va bra gör så! :P
A - Men du jag måste springa nu, men du får ha det så bra, Kramkram!
S - Desamma, Kraam!

Hahahah snacka om att jag blev/är SÅHÄR glad! :D:D:D:D

Sen ringde Jessica igen runt halv 10 och då stog hon vid Ola och hon frågade om han kunde prata lite med mig och det kunde han :D

O - Tjohej
S - Hejhej :D
O - Tjaaa :D
S - Hahah heej ;P
O - Läget? :)
S - Jo det är bra sjdå?
O - Va bra, jo det är grymt :)
S - Va bra :)
O - Jaa hahah ;P
O - Varför är inte du på sommarkrysset?
S - Jag fick inte..
O - Nej va tråkigt,..
S - Jaa verkligen
O - Fan va tråk :P
S - Ah hahah :P
O - Men dina kompisar är ju här så att (sen hörde jag inte vad han sa xD)
S - Jaa haha :)
O - Men du, du får ha det så jätte bra! :)
S - Desamma :)
O - Tack, CiaoCiao :D
S - Heej :D

Alltså jag kan inte beskriva hur jag känner mig just nu, men otroligt glad, och liksom jag tror att båda kände igen mig också! :)

You make me feelgood! :)<3


Puss och kram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wihoo, haha, det hördes hur glad du var efter att du hade pratat med dom :D

2008-05-29 @ 21:48:36
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0