-Mysig dag :)

Heejsan!
Nu var det väldigt länge sen jag skrev måste jag säga!
 Haha jag får skärpa mig och skriva oftare! :)
Men idag så var jag bara i skolan i 35 min!!!!
Jag behövde bara få G i teknik och tänk det fick jag :D
Sen så var det bara att åka hem och göra klart powerpoint arebetet :)
Och det ska redovisas i morgon hahah :P
Och sen så kollade jag och Nickan på Våra bästa år! :)
Och sen tog vi bussen ner på stan, och så gick vi och åt på vivaldi! Så otroligt gott! :D
Sen gick vi till massa olika affärer och provade en massa kläder :)
Jag köpte, Shorts och 3 par linnen väldigt vackert tycker jag (A) :D
image68

Och den där bilden var bara en snabb photoshopad bild hahah xD Men men så ser kläderna ut iallafall :) Tack för idag Nickan så otroligt kul :)
Puss och kram! / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fina kläder :D
Vad bra att du fick G, haha, grattis till det :D

2008-06-02 @ 21:50:39
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0