Thailand!

Heejsan!
Just nu ar jag i Koh Chang, och det ar valdigt trevligt :)
Fast det regnar valdigt mycket, men idag sa har det varit fint, sa vi har solat och badat, men jag ar itne alls brun :(
heeemskt:(
Men men, i forrgar sa red vi elefanter, det var hur coolt som helst, och jag fick bada med dom ocksa hahah jag typ satt pa elefantens hals samtidigt som han gick runt i vattnet, och sen typ ibland drog han ner huvudet sa jag typ hamnade under vattnet hahah, och dar jag badade, det var typ typ som ett litet vatten fall :)
Jag funderar pa att gora sanna har fletor i hela haret, men jag vet inte, det kommer antagligen inte att bli sa men det vore skoj :)

btw det har ar till Nickan!

Heeej Nickan :)
sag ditt blogginlagg om att kanske kopa kanin, och du vet ju att jag ocksa funderar pa det ju, isafall kan vi ju kopa en hoppe tillsammans ju :D:D Och du vet ju att urban  itne vill att jag ska kopa han tror liksom att jag inte skulle orka ta hand om den,, men det skulle jag ju gora, och om han sager sa da kan jag ju saga: men om det skulle vara sa att jag inte skulle kunna ta hand om den sa far ni salja den! och da finns det ju inte ens en liten mini risk att jag inte skulle orka gora det, smart va? :D
Jaja du kan val kommentera och saga vad du tycker,
Puss lova yah! :) <3

Puss och kram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, värsta kul det lät att rida på elefanter :D
haha, åhh, jag vill oxå ha kanin! haha, det ska jag nog skaffa när jag får egen lägenhet :D

2008-05-11 @ 00:00:26
URL: http://jeessiii.blogg.se
Postat av: Nicole

Naaww det skulle vara så himlans kul om vi fick kaniner! Tjata på, för det gör jag, sist hade vi samtal igår, och dom ba, vi har inte plats för kanin just nu, mamma ba, ja du såg ju hur stor buren var, det har vi ju inte plats för typ, och jag ba jo vid min säng för det är mitt rum och jag städar ju mitt rum helt själv och så nu...
sen blev det lite skratt sen börja ja grina... åhhh, men jag kommer att continue! Jag ger mig INTE!!!!
Jag ska ha en kanin hona INNAN sommarlovet har börjat!
Vadå liksom, som om dom skulle köra runt mig till en massa djur affärer om dom var sten hårda på att jag inte fick liksom?? Vad tycker du?? skriv och kommentera på nicoleangten.blogspot.com.

Älskar dig gummsan!

2008-05-11 @ 11:06:10
URL: http://necta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0