-Home again

hemma igen i kalla kalla sverige, när jag klev av planet i onddags kväll så hade jag flip flops, uppvikta jeans och en t-shirt på mig, haha lyckat! Det var väldigt kallt måste jag säga, men de var bara att byta skor, sätta på sig en jacka och traska iväg till bilen, och så var man hemma vid 1 på natten och så skulle man upp tidigt för att åka till skolan, haha inte så mysigt!
Men semestern har däremot varit helt underbar! Solat massor, badat, ätit underbar mat, träffat underbara människor, haft det helt underbart! Jag vill tillbaka, jag vill tillbaka, jag vill tillbaka, jag vill tillbaka!



Man fick såna här söta ögongrejjer för att om man skulle sova på planet, (läderlappar hahahaha!) och en nackkudde, m.m.


 


 
Lägger kanske in nå fler kort nån annan dag,
skriver sen hihi! :)
PussE!

Kommentarer
Postat av: bam bam

vad soft att du hade det bra :)

Ta med mig om du åker tillbaka tack <3 ;D

2008-12-03 @ 21:36:39
URL: http://laajnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0