-Long time ago


Nu var det väldigt länge sen jag skrev, och jag lovar det kommer komma ett långt blogginlägg om Simple Plan konserten, när jag orkar ta tag i och börja skriva om det bara :)

Just nu har jag väldigt mycket i skolan, ganska jobbigt måste jag säga ;s

Men juste en rolig sak, VI ÄR ÅRETS UNGDOMSSEKTION I SVERIGE!!!
Kan ni fatta, liksom lilla vrs, heeelt sjukt på riktigt alltså!

Imorgon efter skolan så åker jag antagligen och jobbar några timmar, hihi skojssigt! Sen blire hem och plugga som fan -.-

Hahah stört inlägg de här blev alltså, inget hänger ihop, men men jag är trött så jag får skylla på det :)

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malle

ooh vad kul! grattis eller något! :D

jag gör inte så mkt, ska blogga xD



<3

2008-11-05 @ 22:40:33
URL: http://maddedans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0