-Så underbart med helg!


Söndag igen, helgen går lika fort som jag hinner säga 'hejhelgerärbäst'
ja fifan det gör det, så liksom är det jobbig skola imorgon usche!
Men nu är det faktiskt bara 1 ½ vecka kvar tills jag åker till Gran Canaria hihihihii
underbart!
Våra grannar kom hem idag från Thailand, åh är så avundsjuk dom har varit borta 2 veckor och hade haft det helt underbart, de hade varit ca 30 grader varje dag och massa, + att dom var jätte bruna också!
Men men som sagt snart åker jag! Nu börjar det liksom verkligen kännas att man ska iväg någonstans, jag och mamma håller på och pratar om vad vi ska ha med oss, och senast idag så frågade jag faktiskt vad hon tyckte att man skulle ha på sig på planet hahah, det är ju så svårt efter som att det är så SJUUUUUKT kallt här hemma och förhoppningsvis varmt där haha så ja, vi får väl se, och senare iveckan ska jag nog börja packa lite tror jag, :)

Nemen nu ska jag springa till tv´n och kränga massa glass och kolla på 'Sanningens Ögonblick' haha!

See yah!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0