-svt



Haha idag så satt jag på en engelska lektion, och vi hade faktiskt prov också, så ringer min mobil (såklart) Så svarar jag och lägger på direkt, ni vet? och sen ringer det igen och jag gör samma sak,. det var anonymt nummer också, så jag hade ingen aning om vem det var heller haha och jag gick och undrade vem det var i flera timmar sen vid 4 igen så ringde min mobil och så svarade jag och det var en som ringde från svt, haha kan ni fatta att jag blev förvånad eller?
skoj skoj skoj!

Men idag så har jag iallafall varit i stallet och tog hand om Mountain och Grand fast elli var snäll och hjälpte mig med Grand så det var väldigt snällt!

Kollade på idol nu på kvällen också, shit va nervös jag blev när det stog mellan Robin och Robin haha, men de är tur att robin B är kvar iallafall :)

äntligen ett nytt kort på mig haha, dom senaste veckorna har jag bara lagt in en massa gamla kort ju! xP






jag saknar dig, världens bästa!


Pööss

Kommentarer
Postat av: Jaana

Varför ringde nån från svt? :o :)

2008-11-15 @ 00:24:53
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: ida

det har jag egentligen inget bra svar på, han har helt enkelt bara inte tilltalat mig med nånting alls, jag tycker han mest bara är och de är ingenting som jag finner intressant och unikt med honom .. han har kort och gott inte levererat nog.. =) men smaken är ju som baken =)

2008-11-15 @ 02:15:57
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Jaana

Vad roligt! :D Vilket tv program då? :)

2008-11-16 @ 18:39:57
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Anna

Aaaw<3

Jag saknar dig oxå VÄÄRLDENS bästa Sanna <3

läängtar efter att få träffa dig! :D om typ 20 dagar sådär ;P hehhe,

arför ringde SVT? nyfiken :P hahha xD

Och du, hare så kuul på grankanaria! ;)

Hör av dig när du kommer hem så får du berätta allt skojsigt som hänt ;) hehhe xP

Puss på finaste<3

2008-11-17 @ 23:22:03
URL: http://annapannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0