-A spöke in the skoog!

 
Jag måste bara berätta om igår, igår så var det en spökövernattning i stallet, och jag och några andra skulle ut i skogen och leka spöken haha, de var faktist väldigt kul, eller ah, vi hade kul iallafall, fast jag stog själv och var väldigt mörkrädd, så det var lite små läskigt och stå där själv, men de var tur att jag kunde prata i tele med Amanda som stog en liten bit bort ifrån mig haha, och där jag stog så det var typ en inhägnad fotbolssplan eller några planer, och dörren till de var låst så jag var tvungen och krypa under staketet för att komma dit, och jag var väldigt rädd för att nån annan skulle va där och typ börja jaga mig för då skulle jag inte ha en chans att hinna ut liksom efter som att jag var tvungen och krypa ut, och självklart så stog jag och Amanda och pratade om de, och jag skrämde upp mig själv och började kolla runt och så ungefär 50 meter bort ser jag något som ser ut som ett rådjur som hoppar och jag får lite panik och så ca 10 meter ifrån 'djuret' så ser jag konturer av en människa och DÅ får jag panik måste jag säga, och jag ba: A-a-amanda..... de är en en en människa här!!!!!!!!!! så börjar jag att lysa med mobilen på honom och han lyser tillbaka med hans ficklampa, men jag gissar på att han blev väldigt rädd för han stack rädd fort, men jag skulle nog också ha blivit rädd om jag såg någon ute i skogen som såg ut som jag gjorde då liksom helt knasigt sminkad och massa. Haha jag lyckade skrämma några iallafall, fast några ba: Hej Sanna :D Jag ba: åhåååååååå!! Hahah xD men men de va kul endå :)

PussE


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, vad läskigt att stå där själv och se nån xD hahahah

2008-10-21 @ 20:08:58
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0