-Älskade vän

Idag så har jag faktiskt varit i stallet och hjälpt Inger med hennes häst Kaijsa, känns lite si så där faktiskt, jag vet inte om de är förtidigt än? Men alla tycker liksom att de kan vara bra för mig att få någonting annat att tänka på, och jag tror att dom har rätt faktiskt,.

Annars idag så har jag faktiskt tagit de rätt lugnt, jobbat lite och så och sen var jag och red på kvällen, hade Promise, de gick väldigt bra faktiskt, vi hade hoppträning och de gick jätte bra, hon var så duktig.

Jag tror faktiskt att jag ska ta och gå och lägga mig nu, är faktiskt inte så trött men ska upp rätt tidigt så måste ju få sova ut lite iallafall :)


Älskade vän, jag saknar dig så det gör ont

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad bra att det gick bra att rida =)

Jag ska nog oxå sova nu snart xD hahah

2008-10-29 @ 23:11:59
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0