-Breathing your love!




Hallooj!

Seeg dag i skolan alltså, men det funkade mihi,

efter skolan så skyndade jag mig som bara den så att jag fort skulle kunna åka ner på stan och där träffade jag bästaste Lindisch! Vi satt och fikade och sånt mys, sen så vid halv 5 var jag tvungen och åka hem, så var det bara och sätta sig och plugga, och sen bar de av till dansen, och det gick faktiskt super bra! Och nu så sitter jag bara här och ska nog snart gå och lägga mig :)



Idag släpptes typ världens bästa låt! Breathing your love med Darin



Kompis, jag saknar dig
kom tillbaka

Kommentarer
Postat av: Jessica

Värsta bra låten är :D

2008-10-22 @ 21:36:29
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0