-leeedig


Ledig idag, skööönt! :)

Bara tagit det lugnt hela dagen
och inte gjort någonting faktiskt!
Fast jag har varit världens plugghäst också,
pluggat från 2 till 7 typ okej lite pauser här och där men endå liksom.

Dagens days!
Jag har nog aldrig gråtit så mycket när jag har kollat på Våra bästa år som idag alltså, det var värsta Happy moment liksom, jag satt och böla som fan och ringde Nickan efter och hon grät hon med haha, I can´t believe it! Dom är tillbaka! I´m so happy I´m so glad! :D

Nu ska jag kolla på O.C och sen blir det idol fortsättningen och sen sova!

Ha det så bra!

Pusse, godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad bra att det börjar ordna sig på Våra bästa år, så alla kommer hem :P

2008-10-03 @ 23:57:51
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0