-Ordförande hihi

Idag på U-sek mötet (Ungdoms ledar mötet i Stallet för dom som inte visste de :) så var de ju så att jag skulle få prova på att vara ordförande efter som att just nu så har vi rullande ordförande och så då var det min tur, det va r riktigt kul faktiskt tycker jag, och mina kära friends lyssnade på mig faktiskt även fast de blev mycket skratt när jag var lite för 'mesig' i början och ja ni fattar hade svårt och vara bestämd, men det gick bara bättre och bättre!

Jag kom precis och tänka på hur mycket jag saknar sommaren, det är helt otroligt, sommaren var verkligen helt underbar, jag har träffat så mycket nya människor och vart i underbara Skåne också, i Skåne var det verkligen helt underbart jag måste bara säga att jag saknar det otroligt mycket och jag vill bara spola tillbaka tiden och va med om de igen, VILL TILLBAKA VILL TILLBAKA, men men, usch vad tjatig jag är nu känner jag, men det är bara det att jag saknar det.




Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh, jag saknar oxå sommaren!

Haha, speciellt 3 juli, haha, så jävla kul hela dagen :D och sen när vi skulle hem xD HAHHAHA

2008-10-24 @ 20:03:55
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0