-Prao


Hallojsan!
Första dagen på praoen idag,
det gick jätte bra och var super kul!
Och nu är jag super trött måste jag säga haha,
nej men när jag kom hem så la jag mig och soffan och kollade på Våra bästa år som jag hade spelat in,
och var nära på att somna haha sen var det bara att äta nått ocgh sen dra iväg till dansen,
det gick väl sådär idag på dansen, men den nya dansen är väldigt rolig, och det är en bra låt, så det här kommer nog att bli super!

Dagens 'Days'
ÅÅÅåh jag blir så arg på Mickey och Bonnie, hur fan kunde dom gifta siiig!!!!???? Och nu är liksom Maggie tillbaka och är helt knäckt! Fifan alltså!


Ha det så bra!Obse att bilden är heeeelt oredigerad, har inte hunnit fixa den än :)
Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0