-Tänkte på en sak...

Jag satt här och tänkte lite och kom och tänka på Backstreet boys som har varit mina största idoler ända sen jag var liten, och of course så är dom det fortfarande, inga snack om saken liksom! Och Nick liksom, han är ju bara för snygg, och det tycker jag fortfarande att han är, ni andra får säga vad ni vill :) Liksom när jag var på deras konsert den 14 April så kunde jag bara inte fatta att dom stog framför mina ögon det var det häftigaste jag har gjor och jag bara stog där och grät, ja jag grät faktiskt, jag var så otroligt glad, att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, man ville bara liksom springa runt och skrika och hoppa, ja jag vet jag låter som en jävla galning haha men de va så det kändes! Att ha dom bara några meter ifrån en, liksom när man har haft dom som idoler sen man var bara några år, det var så otroligt häftigt och jag skulle göra allt för att få göra om den dagen igen!
Just nu sitter jag här och lyssnar på 'Lift me up' och den låten är så otroligt underbar, liksom texten, jag blir bara så otroligt glad av att lyssna på dom!
Jag skulle kunna hålla på i evigheter och skriva om hur glad jag blir utav dom, men nu måste jag faktiskt sova,
Men här får ni en bild från konserten :)



Pussss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, du låter inte som en galning, isf gör jag oxå det, för jag förstår hur du kände, haha, kände typ lika första gången jag såg SP =)

Jag hade oxå velat va på konserten! haha, jävla körkort som gjorde att jag inte kunde xD hahah, nej men det är nog mest för förbandet jag ville vara där oxå (a) hahah, coh sen så vill jag ju självklart se BSB oxå! =)

2008-10-23 @ 19:57:15
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0