-Tisdag




Idag efter skolan så åkte jag till stallet och red igen i en grupp, det gick bra, hade Promise och de gick fort måste jag säga haha vi typ flög runt i ridhuset som jag vet inte vad, men men de gick de också :)

Just nu så håller jag på o letar folk som har lust å vara spöken på spökövernattningen på lördag, haha och de går väl sisådär, så de är bara och höra av dig om du är frivillig hahah :)



Imorgon efter skolan så ska jag iväg och jobba några timmar hihi, kul kul! :)



Jag behöver dig kompis,
Jag älskar dig, bli bra nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är frivillig :D fast lite sent nu xD HAHAH

2008-10-22 @ 21:35:08
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0