-Underbar dag!


Igår var jag i Stockholm, det var en så otroligt underbar dag, kan inte beskriva lyckan, jag är fortfarande helt överlycklig! Hur kan en människa göra en så lycklig?
ganska svårt och förstå, men så äre iallafall!

Kom till Vällingby runt 7 med Anna, Jessica och Emelie, vi var först ;D K:fem öppnade vid 10 så vi satt där och väntade, och vid åtta gick vi till donken och köpte Mctoast och varm oboj, de var väldans gott faktiskt (A), JUSTEEE äkcliga tunnelbana seriöst jag är äcklad fortfarande ;o men jag orkar inte skriva om de just nu haha. Men iallafall vi stog där utanför och sen ser vi några människor som går där inne och de va Darin hihih, och han vinkade åt oss, snacka om att vi var helt överlyckliga :) Sen så soundchecka han och vi hörde värsta bra, han sjöng Breathing your love, seasons fly och nån mer ny, sen efter så skulle han gå så jag och Anna sprang till baksidan och väntade, så kom Micke ut först, hans manager. Sen efter ett litet tag så kom DARIN ut, Och vi tog kort, fick kramar och så hihi, sen efter ett tag så var han tvungen att åka iväg så han satte sig i bilen och åkte, och vi sprang helt överlyckliga tillbaka. När klockan blev 10 så gick vi in och fick väldigt bra platser, Så skulle vi vänta där till 2, men jag och Anna gick typ runt hela tiden haha, sen när klockan väl blev 2 så började han sjunga, han sjöng: Run away, Step up, Breathing your love! Helt underbart! Sen var det signering och sånt :) Tog kort och fick kram då också hihi (A) Sen efteråt så gick vi till Råcksta och åt på Råcksta grillen haha, och så träffade vi D´s syster faktiskt :)sen vid 6 tog vi tunnelbanan tillbaka till centralen, och måste bara säga att tunnelbanan var MYCKET fräshare då!Och sen tog vi bussen hem och vi var i Västerås vid 8 :)

Nu har jag typ sammanfattat den här dagen lite kort, och det kanske inte låter så kul? Men jag lovar det var 1000000 miljoner gånger bättre!

Tack alla för en underbar dag!
Darin!<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en härlig dag :)

2008-10-27 @ 00:29:00
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad kul det var idag =D

2008-10-27 @ 00:29:08
URL: http://jeessiii.blogg.se/
Postat av: Anna

det var bääst :D <333

2008-10-28 @ 10:09:38
URL: http://annapannkaka.blogg.se/
Postat av: Agnes {enoimreh}

åhhh ja det var heeelt underbart!!! Daaaaaarin <3 hoppas vi ses snart igen ;) puss <3

2008-10-28 @ 10:54:02
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: aat

"Hur kan en människa göra en så lycklig?"

tänker på det varje dag :)<3



2008-10-28 @ 20:51:27
URL: http://aat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0