-Flashback<3


Åååååh jag är så glaaaaad!!!
Idag när jag var i skolan så fick jag ett sms av Lindisch,
och ni anar inte vad som stog!!!

"DARIN ÄR TILLBAX!!!!"

Jag blev så otroligt glad det är helt sjuuuuuukt!!!
Första singeln 'Breathing your love' släpps den 13 oktober, och albumet Flashback släpps den 3 december! Hihihihi :D Jag kan verkligen inte fatta det!!! :D

ååååh juste eeeeeuuuuuuuwwwwwwww det låg en STOOOOOOOOOOR festing på golvet idag, och jag lovar den var stor, aldrig sett nån större ;o Här är en bild på den!!!





Puss och kram / Sanna




Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken äcklig fästing xD haha

2008-09-24 @ 21:45:51
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0