-Helgen

Hallojsan!
Jag har inte bloggat på hela helgen, men ja, jag kan skriva lite snabbt vad jag har haft för mig :)
I fredags så träffade jag flicksen, och vi gick till magda och fixade oss lite grann först, sen så stack hon iväg för att möta Victoria, och jag och Josefine gick till mig och fixade klart allt, sen så lämnae jag lite prylar hos Jossan och sen drog vi iväg mot Vetterstorp, och där mötte vi upp Magda och Victoria och så gick vi till Alexis, och där var de massa folk, det var riktigt trevlans faktiskt, Sen drog jag och Josefine hem till henne och jag sov där :)
HAHAH jag älskar mina fingrar på den där bilden, jag skulle göra en 'Victoria' men jag hann inte Armando var för snabb med att ta kort 8) hahah

Puss på kvällen!

Sen i lördags så åkte jag och Jossan iväg till stallet och var där till ungefär 7 och sen åkte vi hem och åt och sånt mys! Sen kom Steven och Michael och vi gick ut och hade de trevligt ute :) Sen så stack dom och Magda kom ett litet tag och vi satt hemma hos mig och mös :) Men sen stack både Jossan och Magda hem och så kom Steven tillbaka och så :)

Och i dag så vaknade jag alldeles för tidigt! Halv 9, gick och la mig alldeles för sent igår kväll också så jag har typ sovit ungefär 4 timmar inatt, mums! Men iallafall så bar det av till stan vid 12 och Emd skulle ha signering där, det var riktigt länge sen måste jag säga, så det var riktigt kul å träffa pojkarna igen :)

Det var de som jag har gjort i helgen :)

Har ni haft en bra helg? :)

Pussss(i)

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag har haft en skitbra helg. speciellt fredag, lördag

2008-10-01 @ 20:45:08
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0