-Inte skrivit på länge

Hejsan!
Nu har jag inte skrivit på väldigt länge,
och ska jag vara riktigt ärlig så är det för att jag inte har orkat,
men jag vill inte gå in på varför, för det orkar jag faktiskt inte heller..


Men men, life goes on, i helgen så har jag mest vart med Magda och Josefine :) Det har vart lika skoj som alltid!, Haha igår när jag var med Magda så ringde pappa och sa att han itne hade hunnit köpa nån pizza och att dom hade hunnit stänga, och då blev jag sur för jag var så sugen på pizza, och jag och Magda var endå vid hammarby så då stannade vi vid La Pizza och köpte pizza, så skulle jag gå hem med den också, men kartongen var helt störd, den typ gick sönder och massa och jag blev sur -.- nerrå men ah haha ;D

Juste Idag fyller farmor och Carro år!
Grattis Farmor hihih! :D
Och Grattis Carro :D

Haha jag och Jessica snackar om dom som ska vara förband åt Simple Plan hahah, jag har inte lyssnat på dom, men Jessica hade och sa att dom inte va nå bra xD Dom heter Zebrahead hahah vilket namn :D

Vänta ska lyssna på dom nu...

Men Jessica!
Dom är ju fan bra ju :O
Eller jag har lyssnat på en låt
Zebrahead - Hello tomorrow den va lite bra iaf xD


I miss you
Miss you so bad
I
 don't forget you

Oh it's so sad


Puss ochkram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men Sanna, dom är inte bra xD haha, det är enda som är bra, är början av Hello tomorrow, haha xD jag tycker att det hellre ska va Elliot Minor som är förband (a) dom är mycket bättre!! hahaha :D och ja, du vet ju vilka jag mer vill ha, haha, men det kan jag ju oxå bara glömma xD hahah

2008-09-15 @ 20:52:18
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0