-Ny bloggdesign!


Tacktacktack Jennifer, för min nya underbart fina bloggdesign! I love it :)

hahah nu kommer jag ju inte på nått att skriva, jag orkar inte skriva om vad jag har gjort idag för det är endå ingen som orkar läsa för jag hari nte gjort nått alls hahah kul va?
Nej men nu när jag endå inte har något att skriva om så kan jag ju berätta lite om hajken vi alla 9or va på :) Vi hade jättte kul, fast ja paddlingen kan man ju räkna bort som liksom va kul dom första 10 minutrerna på VARJE paddel tur, liksom på torsdagen så paddlade vi först i kanske mellan 30 min och 1 h och sen stannade vi och åt, och sen fortsatte vi att paddla i ca 3 timmar. Och jag blev så otroligt kissnödig mitt ute i atlanten typ, eller ah inte riktigt men i den STOOOOORA sjön vi va i, och det var helt sjukt måste jag säga, och jag satt och grät för det för jag fick panik liksom och Nickan satt och asgarva åt mig och då fick jag ännu mer panik för om jag skrattade så fick jag typ lägga mig dubbelt i den där kanoten för jag fick så ont i magen och då skrattade Nickan ännu mer haha! Men men sen kom vi fram och Danne hjälpte oss iland med kanoten och så :) Hahah och sen skulle vi försöka få upp tältet, men ja det gick ju som det gick så vi fick lite hjälp med det också, eller lite och lite, massa hjälp! Sen så på kvällen så satt vi och sjöng och hade det trevligt! Juste hahah jag måste ju bara berätta det absolut roligaste på hela hajken! okej so here it goes: Jag och Nickan skulle upp till vårat tält, och så typ ropar Danne någonting nerifrån elden där alla satt, och vi blev SKIIIIIT rädda och skriker som fan haha, och så efter ett litet litet tag så ser vi bara ett blått ljus som lyser på oss och då får vi ännu mer panik och skrek som galningar, och Nickan kastade sig över mig typ och vi tappade balansen och ramlade RAKT över tältet! så det bara välte hahaha och jag typ ligger där på marken hur länge som helst och skrattar som bara den, och Danne skrattar också och typ undrar vad vi håller på med! stört jag vet! HAHAH!
Sen på fredagen så vaknade jag vid typ 7 och så vaknade Nickan också så var hon så jävla rolig haha hon ba: Sanna vad är klockan? *gäääsp* hm.. ingen aning ska kolla... den är 7,
hon ba: men vafan sov för i helvete vi får ju sova 1 timme till ju! *kastade sig ner på kudden och somnade*
Haha Nickan du är rolig du :) Sen när vi skulle paddla tillbaka igen så eller tillbaka och tillbaka vi åkte till nått annat ställe där vi skulle bli hämtade, och väl där ute på vattnet så blev det typ storm, vågorna var enorma och vi höll på att välta flera gånger haha, och Nickan fick med alla känslor man kan få på en sån här paddel tur måste jag säga, först så var hon helt glad och skrattade, och sen när vågorna kom blev hon rädd, och sen började hon gråta, sen blev hon FÖRBANNAD och började skrika på mig hahah och sen blev hon sjösjuk och mådde illa och sen blev hon deprimerad och började sjunga titanic låten och typ la sig ner i båten och inte gjorde nånting alls typ hahah! Men sen när vi såg land igen så blev hon glad! :) Det tog bara en sisådär 4 timmar för oss och ta oss dit :) myyyyysigt hahahah! Jaja sen så väl på bussen som var en stadsbuss :S helt sjukt hahaha, jaja Nickan somnade direkt iallafall såfort vi satte oss i den där bussen så ba: *snark* typ hahaha!

Puss på hajken så underbart kul!

Dagens 'Days'
Usch jag tycker så synd om Belle, hon och Shawn hör ihop det är liksom så det ska vara, men nej han väljer Jan istället, och sen börjar han slå Philip fyfan liksom haha. Hoppas John och Brady kan rädda alla som sitter fågna hos DiMera så att dom bara kan rymma iväg från den där ön!

Nu ska jag snart sova, ska upp vid halv 7 imorron, tävlingar för fullt!
haha Ojoj det blev ett väldigt långt inlägg haha hoppas ni orkar läsa ;)
Ha det så bra!
Puss och kram / Sanna

Kommentarer
Postat av: michelle

jättefin blogg ju! :)

2008-09-05 @ 22:37:06
URL: http://lyxaholic.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad fin design =)

2008-09-05 @ 23:05:31
URL: http://jeessiii.blogg.se/
Postat av: Malle

designen vart jätte fin (:

grattis till mig jag orka läsa xD

2008-09-06 @ 02:41:36
URL: http://maddedans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0