-Onsdag, Vad mer ska man säga liksom?



Allt är så blandat just nu på något sätt? Svårt att förklara,, Men men nått som är helt great är ju iallafall att jag har bestämt låt nu, så nu ska jag träna hela helgen och sen på tisdag så smäller det ;) Eller nja inte riktigt men då ska jag spela in den iallafall! Det ska bli kul iallafall!

Dagens 'Days'
Usch jag blir så otroligt arg på Jan! Det är ju verkligen utpressning hon håller på med! Att va så otroligt dum mot Mimi är sjukt!



Hahah Tack så jätte mycket för hjälpen Lisa!
Haha hon hjälpte mig massor med Photoshop, och hahah vi hade värsta kul med fjärrhjälps grejjen så hon typ visade mig hur jag skulle göra med Ps, och sen skrev hon till sig själv också hahahah xD stört jag vet, men väldigt kul!



Sen är det ju det här jobbigt skiten igen alltså, Snälla älskling kom tillbaka vad ska jag göra utan dig? Det funkar inte längre, trodde du skulle komma tillbaka efter sommaren, men allt går inte alltid som det var tänkt,
Du kommer aldrig bli bra igen, jag vet, men jag önskar verkligen att det fanns något jag kunde göra..Men jag älskar dig! <3




I wish i could save you! Du betyder allt.


Puss och kram / Sanna

Kommentarer
Postat av: MIKAÄLA

hej, läs min blog, den är roligare än nonsin må jag säja hahaha

2008-09-04 @ 22:30:03
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Jessica

vilken låt ska du spela in? :P

2008-09-05 @ 16:03:43
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0