-Praoplats klar!


Hallojsan!

Nu har jag fått reda på vilken vecka och allt som jag ska praoa!
Det blir nästa vecka alltså vecka 41!
Hos Streamline Studio, riktigt skojjsigt tycker jag! :)

På eftermiddagen idag så var jag med Nickan, vi hade lika kul som vanligt, och vi var ute och fotade lite :)
Juuuuste imorse hahah alltså den här dagen har vart helt klockren och det började med det här, vi cyklade till skolan och när vi svängde in på skolan så körde jag på en stor tjock pinne som typ fastnade i hjulet och sen flög den iväg, och så tänkte jag inte så mycket på det utan fortsatte att rulla till platsen där jag skulle ställa cykeln och så stannade lite framför mig och så ska jag bromsa men då trampar jag bara bakåt och jag fattar ingenting och jag ba: NICKAN!! så typ kör jag rakt in i henne och hon blev helt sur ;o hahahah hon ba: Men vafan Sanna är du helt dum i huvudet eller ;o HAHA sen så typ kunde jag inte stanna cykeln så jag fortsatte rakt in i buskarna, hahah skickligt säger jag, då hade min kedja hoppat, så vi gick och letade efter vaktmästaren och han fixade den :)








Juste idag fyller min gammel mormor år! Grattis :D <3
 Och Justin Nozuka fyller också år, grattis sweety! <3

Don't you know you have changed me?
Don't you know my wishes all came true?
You're my angel, now I want to do it all for you



Pusse

Kommentarer
Postat av: Jessica

kul att du fixat prao-plats

2008-10-01 @ 20:43:03
URL: http://jeessiii.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis till dom :D

2008-10-22 @ 21:27:35
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0