-Så klantigt! Haha


En otroligt lång och klantig dag i skolan måste jag säga
slutade 15:20,
och Nickan hade redan slutat och hon åkte hem,
och eftersom att vi delar skåp och brukar ha lektioner tillsammans
så brukar bara en utav oss ha nycklar med, och så var det tyvärr den här gången också.
Så när jag slutade så gick jag till skåpet och då kom jag på att jag inte hade några nycklar,
så panik fick jag, hade väldigt brottom till ett möte i stallet,
så tur som fan att jag hade min mobil med mig, så jag ringde Nickan och hon fick åka tillbaka till skolan och låsa upp skåpet haha, lite klantigt gjort alltså!
Sen blev det att cykla som en galning till stallet, men jag hann ;D
Och efter mötet så cyklade jag hem, och sen åkte jag och mamma och fixade pass, :)

Nu ska jag nog sova tror jag, så
Ha det så bra!

Puss och kram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, bra att hon kunde åka tillbaka xD :P

2008-10-01 @ 22:38:15
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0