-Studio!


Idag så har jag vart i studion igen hihi, och jag spelade in en låt, det kändes faktiskt mycket bättre den här gången och jag tror att det lät bättre! Hoppas det iallafall hahah.

Imorse vaknade jag av att Nickan ringde mig, och då var klockan 8(!)
Och jag skulle träffa Cole typ kvart över 8, så lite panik fick jag, men jag hann faktiskt rätt så bra, kom bara ca 10 min försent, och det känns som om jag har hunnit med massor idag, liksom först skola, spela in en låt, va med Cole ett tag, åka till stallet, plugga och kolla på idol!
rätt bra gjort tycker jag haha!

Damn it hurts
I miss you so!


Puss och kram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad kul att du har spelat in en låt =)

2008-09-19 @ 21:36:40
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0