-Tisdag


Hallojsan!
Fick skolkorten idag, dom blev väl okej,
men jag hann tyvärr inte ta något bra kort på dom att lägga in här i bloggen,
så jag får försöka fixa det imorgon :)


Juste jag försov mig imorse, som vanligt, vaknade 7:50 av att Nickan ringde mig och vi skulle träffas 25 minuter senare. Duktigt Sanna, duktigt!

Dagens days!
Alltså jag blir galen på Tony, han liksom kommer och förstör för alla när dom precis har fixat en ny plan att fly...Och jag som trodde att dom hade blivit räddade, men nehe tydligen inte, ännu en fälla....



Nu ska jag nog faktiskt ta och kolla på O.c och sen ska jag kolla på idol också hihi :)

Hahah tänkte lägga in en jätte skojjsig bild på mig och Nickan, men jag insåg snabbt att hon skulle bokstavligen slå sönder mig, så jag ångrade mig :)

Ha det så bra!
Pusse

Kommentarer
Postat av: Emelie Liljeberg

Vilken fin blogg :)

2008-09-30 @ 22:31:12
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHA, mina skolkort vart så dåliga, så jag vill inte ens lägga in bilden nånstans xD HAHAH

2008-10-01 @ 22:42:36
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0