-Tisdag


Hejsan!
Idag så har jag inte gjort så mycket mer än att plugga, jag blir så trött på det!
Jag satt från 16 till 20 liksom 4 timmar! Jag höll på att somna hela tiden föfan.
Men men, på eftermiddan så ringde Lena mig, och vet ni hur nervös jag blev? :o
trodde att det hade hänt nått eller nått :o Men det var bara att min ridgrupp skaa splittras, så jag ska börja onsdagar 17 - 18 istället, så jag rider imorron alltså, skoj skoj ;D

Dagens 'days'
hm.. Shawn beter sig fortfarande som en idiot och fattar inte att Jan är helt störd.
Och nu när Jan har fått tag på Mimis lapp om sjukhus grejjset så kan hon sprida världens rykte!!
Åh usch ite bra haha!

Nu tycker jag att min kära polle, (eller min och min) Selicia ska ta och komma hem från betet! Saknar dig gulle! <3

Kramkram /Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad jobbigt att plugga så länge xD

2008-09-04 @ 18:52:38
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0