-You know, you gotta try try try and fight fight fight!


Hejsan!
Idag så har jag varit i skolan,
började 10 såå underbart!
Sen när jag kom hem från skolan
så ringde jag Streamline igen,
och yeeeesssss hihihihi I´m so happy!
I´m so glad!
That i got you blablabla
nej men åh wej va jag är glad!

Men sen blev det plugg plugg plugg
och ännu mer plugg usch fifan inte kul!
Men you know, you gotta try try try and fight fight fight!
Sen blev det dans,
och vi skulle tydligen lära oss lite 'kvinnliga dancehall steg'
Och fifan håller med Magda då äre bättre och kö dom manliga stegen,
liksom vi skulle stå på huvudet och just nu känns det som om mitt huvud håller på och går i 2 delar hemskt, men kul hade vi iallafall.

Jag har faktiskt inte så jätte mycket mer att skriva nu tror jag,
eller jo juste nu har jag beställt mina gråa Uggs!
Underbart vackra, så nu får vi väl se hur lång tid det tar för dom att skickas :)

Hare bra people!
Puss och kram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

fan vad skönt att börja 10 :P haha

2008-09-23 @ 21:24:58
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0