-sssstall

Idag har jag tillbringat den större delen av dagen i dagen i stallet. Eller ah, om jag räknar bort skoldagen då hehe. Jag kom till stallet vid 15:50 ungefär och då skulle vi i usek bli intervjuade av Anna Maria som ska skriva en bok. Hon ville ha med lite råd från oss om hur man blir en sån bra ungdomsstyrelse, och så tog hon lite kort på oss och sånt. Det var riktigt skoj att få vara med tycker jag! Efter det så red jag lektion, jag hade Prancer och vi hoppade ute i stora ridhuset. Det gick faktiskt väldigt bra och det var super kul! Sen på kvällen var det usek möte och det höll på till ca halv 9, så var hemma vid 10 och då var det bara att börja plugga, fifan va drygt alltså!
Men men, nu ska jag springa iväg och kolla på tv :)
Vi hörs!
Puss
/

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Darin

Välkommen att besöka :)

2009-04-04 @ 22:06:32
URL: http://darinzanyarblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0