-Backstreets back alright!

I fredags åkte jag, Nickan, mamma och Nickans mamma upp till stockholm för att se Backstreet boys!
Och de blev samma grej som förra gången.... shit jag visste inte vart jag skulle ta vägen, mina ben blev helt skakiga och ja jävlar tårarna var inte långt borta heller..... haha. Introt var verkligen helt sjukt bra tycker jag, de var typ en storbildsskärm som började räkna ner från tio, typ: 10..9..8.. "please stand up"..7..6"please put your camera phones in the air"..5..4.."please make some noice"..2..1.. och sen fick man se dom på storbildsskärmen typ som en presentation, och sen hoppade dom fram genom den där skärmen, shit jag doooog på riktigt det var helt sjukt! Dom sjöng en massa massa underbara låtar. ååh hihih... längtar som tusan tills dom kommer hit igen.. I can´t wait!



September var förband

<3


Väntade på att nickans pappa skulle hämta oss

haha i bilen påväg hem

hehe jag hoppade över att lägga ut dom galnaste bilderna.....

Beso
/


Kommentarer
Postat av: Erik Norling :)<3

Hahahha xD va sööööööööööööt du är :)<3

2009-12-06 @ 22:14:38
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a6
Postat av: N

hahahhah heeeeeta bilder oxååå........ ;P

tack för kvällen hörrö <33

2009-12-07 @ 15:02:04
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0