-imorgon äre imorron

fattar ni? kolla alltså imorgon kan man säga att julafton är imorgon, haha lite komplicerat men sant ju?!
jaja iallafall, fan shit de är julafton snart ju! :D:D

o jag måste ju bara säga att de är sjukt otroligt skönt med lov! Liksom kunna sova typ hur länge som helst, är inte de underbart? Idag så har jag haft lite julledigt från stallet haha, så jag har varit med baby på vkc och slagits, äntligen äntligen har vi fått ut våra aggrisioner på varandra!! ne hahah jag skojja bara! :)<3 Nej men vi brottades och tränade sparkar och grejer ;P Sen har vi bara tagit de lugnt på kvällen och vi drack glögg och så, eller jag drack glögg..... som jag trodde va glögg........ men men haha!
Imorgon ska jag åka hem till Josefine, som kom hem från Thailand igår, och som även har flyttat, så de ska bli super spännande.


<3<3





Damn it... jag saknar dig kompis!

You always used to say
I should be thankful for everyday
Heaven knows what the future holds
Or at least how the story goes
But I never believed them till now
I know I'll see you again, I'm sure
No, it's not selfish to ask for more


Kommentarer
Postat av: [email protected]

fiiint, din glögg var nog lite mer än glögg hahaha!!

vi får träna lite mer på dina takniker inom kamsport :) jag ska lära dig, :) vi får dra dit mer :) det var roligt och mysigt :) psus<3

2009-12-23 @ 00:54:20
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0