-inte min dag

Igår var det absolut inte min dag måste jag säga...Det började med att jag försov mig, vaknade kvart i 8 och min buss gick 3 min över 8. Så jag bestämde mig för att ta bussen så jag var i skolan vid 9. Hoppade av bussen vid carlforska och väntade på 10an, och sen kommer det en buss och jag ser klart och tydligt att det står "10 Wenströmska" så jag hoppar på och sätter mig. Men bussen kör inte ut på e18 utan fortsätter mot Rocklunda, då börjar jag fatta att det är nått som är fel... hahah först tänkte jag gå fram till busschaffören och ba: ehm.. ursäkta du kör lite fel hörru? haha men det gjorde jag då inte :)  Så jag hoppade av vid Rocklunda och när jag hade hoppat av såg jag att det inte alls stog 10 på bussen utan 19 hahah är man helt lost eller vad? Så jag skyndade mig tillbaka till Carlforska men missade precis bussen, och då blev jag så irriterad att jag bestämde mig för att gå till skolan hehe.... ehm.. kom fram vid ungefär 10 :):)
Men men.. iallafall sen efter skolan åkte jag hem ett litet tag och sen åkte jag ner på stan och träffade erik och vi gick runt och kollade i massa affärer, super mysigt :) 

Just nu sitter jag och bara väntar att jag ska åka till skolan... -.- Usch lång och tråkig dag... slutar 4!
Men efter skolan ska jag förmodligen åka och rida och sen träffa Erik :) <3




Kommentarer
Postat av: Erik Norling :)

hahahah! så klockrent hörru du din fiiis! gå till skolan efter man har tagit fel skola (H) det är strongt gjot! haha :) vi hörs och ses!<3 stor puss och kram! (L)

2009-12-10 @ 09:28:39
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a6

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0