-mysig dag

Så otroligt skönt med sovmorgon, började 11:40 imorse, sen hade vi bara två lektioner eftersom att den sista så fick vi jobba hemma på om vi ville så de gjorde jag, så jag slutade 14:10 och när vi hade slutat så skyndade jag och eliana oss till bussen så vi hann med den som gick kvart över. Och shit vi hann hörrni! När jag hade hoppat av bussen vid carlforska för att byta buss så gick jag och satte mig vid busshållsplatsen, och gissa vem som kommer gående mot busshållsplatsen? Jo Erik hihi :) Vi åkte hem till mig och han hjälpte mig att plugga, sen åkte vi till honom och åt, riktigt trevligt :)  ehm.. jag var lite övertrött och skrattade åt typ exakt allt, ojoj hade otroligt kul iallafall! ;P <3
ne men nu ska jag sova, börjar tidigt imorron :(


Beso
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0