-P is for party

åh haft än otrolgit underbar helg!
Den började med i fredags så kom Erik till mig på kvällen efter genrepet till lucian i stallet. Det var super trevligt, och vi kollade lite på slutet av idol och yey Erik vann!
På lördagen så åkte vi ner på stan och gick i massa affärer och helt plötsligt när vi står inne på gina och jag provar en massa kläder så börjar brandlarmet helt plötsligt tjuta och jag får panik och typ sliter av mig de jag prova och fort fort på med mina kläder haha och alla utanför typ ba: alla måste ut nu, skynda er !!
shit jag fick panik alltså haha. Sen efter stan åkte jag till stallet, vi hade våran lucia show och jag var pepparkaka hihi! Otroligt kallt var det, men super kul! Och på kvällen åkte jag hem till Erik och skulle fira hans pappa som fyllde år i fredags, och jävlar va kul de va hihi! Tänkte inte skriva så jätte mycket om de, jag lägger in massa bilder istället :) 
Idag har vi bara tagit det lugnt och på på eftermiddan var mamma och erik med mig och kollade på min dansuppvisning, det gick faktiskt väldigt bra! ;D






hahah






Underbar helg! <3

Kommentarer
Postat av: Annapyttipanna

Vad söta ni är:)

2009-12-14 @ 08:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0