-radioreklam

Halloo!
åhå jag skrev värsta inlägget igår och sen så försvann det bara? Så jag orkade inte skiva om det igen tyvärr.
Men men, iallafall både igår och idag har vi haft ljud på medieproduktionen och just nu håller vi på med att göra 4 olika radioreklamer men dom ska handla om samma produkt. Det ska vara  30 sek, 20 sek, 10 sek och 30 sek igen, förmodligen kommer dom att hamna på youtube tyckte jag dom sa... så länkar kanske dit sen när dom kommer upp där :)

Men shit hörrni va myket snö det är ute?! Det är helt sjukt ju, men så otroligt mysigt med snö :)

Annars idag så har jag varit i skolan ett tag och sen åkte jag till stallet, var ute och red i ett iskallt ridhus med en halvgalen häst hehe.

Beso

/

haha fint med micken i ögat och allt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det du går? :)

2009-12-17 @ 11:22:15
Postat av: Sanna

Svar: Jag går media :)

2009-12-17 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0