-tuna park

I lördags kom Erik och hans mamma och hämtade mig vid typ kvart över 10. Vi skulle till Tunapark, vi gick där ungefär hela dagen, och det var super trevligt! :) Vi gick i massa massa affärer och jag hittade MASSOR med skor, alltså jag blev helt kär! Seriöst om jag var miljonär så skulle jag köpa en hel jävla sko affär, jag älskar skor de är det bästa som finns!
Men men.. vi var hemma vid kanske halv 5 eller något.. och då åkte vi hem till mig, och sen träffade vi jossan ett tag, fan är så avundsjuk på henne, just nu sitter hon på arlanda och om nån timme åker hon till thailand i två underbara veckor! På kvällen åkte vi till erik och jag sov där, super mysigt, idag har vi inte gjort så mycket kollat på the grudge haha ;D  Sen vid 5 åkte jag till stallet.


I´m in love

<3


Beso
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0