-030209

Hola (:
Jag måste börja försöka lägga mig tidigare, okej jag lägger mig inte värsta sent
men tydligen för sent för att jag ska orka. Jag är som en zombie på morgonen ( det är säkert alla) men endå, och sen såfort jag sätter mig i soffan eller någonting på eftermiddagarna så håller jag på och somnar direkt. Men idag har faktiskt varit värst. Vi hade musik idag, och jag typ stog upp och så helt plötsligt började allt snurra ( exakt samma grejj som hände på Sp konserten) och jag tog tag i väggen för det kändes som om jag skulle ramla ihop när som helst typ, och sen sa jag till nickan jag ba: Shit nickan jag höll på att svimma?! :o, och precis efter att jag hade sagt det så typ blev hon helt suddig eller ah ni fattar det blev helt 'oskarpt' typ, jätte läskigt :S Vet inte vad det var för fel, men jag ska försöka gå och lägga mig tidigare iallafall och se om det blir bättre :)
Jag har haft väldigt svårt att somna på kvällarna nu ett tag, pga av en sak
men nu har jag börjat sova med en lampa tänd iallafall, så vi får se hur det funkar! :)


Hur har eran dag varit? :)
och en sak till,
Nån som har nå bra låttips?



Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0