-040209

Imorgon har vi nationella prov igen, fan va drygt alltså haha.
I tisdags när vi hade prov så hade tydligen våran lärare sagt fel tid till oss, han sa att vi började 9 men vi hade tydligen börjat 8:40, så hela klassen hade kommit försent och dom andra fick sitta och vänta, vadå lyckat?
Annars idag så har jag inte gjort så mycket alls, förutom att jag har insett att jag har lite kris med kläder alltså, min garderob känns lite empty, eller egentligen inte, det känns bara att det behös lite nytt! haha..
Så, hoppas dom har snygga kläder i Tyskland haha.. :)


Jag saknar den här sommaren alltså, det var den absolut bästa!
Du är den absolut bästa, och du vet att jag finns här för dig
lika mycket som jag vet att du finns här för mig.
Jag älskar dig vännen! <3


/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0