-äntligen

Nu har jag äntligen skrivit klart min SO uppgift som jag har hållt på med i evigheter känns det som hehe.. Skulle skriva om Franska revolutionen och ja det var ganska intressant, men det var så otroligt mycket och tog väldigt lång tid och det tycker jag är lite jobbigt hehe. Jag blev iallafall nöjd med det, hoppas min lärare också blir de heheh!

Måste bara tipsa om en riktigt bra låt, Leona Lewis - I will be den är riktigt fin!
Och kolla videon till den, jag blev helt galet kär i hennes kläder alltså, det var helt enkla kläder egentligen ett par svarta byxor, en vit tunika, och en kort svart kavaj typ, sen de allra coolaste var nog hennes svarta vantar, ni vet såna här som inte har några fingrar typ..
Heheh ska kolla om jag hittar någon bild,,
Och en grej till, det roligaste av allt var att jag precis insåg att jag hade den på datorn men alrdig har lyssnat på den haha!



Nu ska jag nog faktiskt sova så jag orkar upp imorgon! :)

Puss på er!
/

Kommentarer
Postat av: Jessica

ska lyssna på den låten :D hahah

2009-02-06 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0