-Grattis Magda!

Idag fyller min bästa vän Magda år, 17 hela år heheh.. Och vad betyder det? Jo att om ett år åker vi utomlands heeelt själva, faaast först har vi ju våran underbara Thailand resa framför oss.
Idag så har jag iallafall spenderat min dag i stallet ett tag på dagen och sen på kvällen åkte jag hem till Magda. Där var även Josefine, Victoria, Alex, Linn, Elin och Deni haha! Vi hade det riktigt trevligt och satt och pratade och skrattade sjukt mycket och sen så sjöng vi en massa singstar hehe, och lät det vackert? Nee det kan jag inte direkt påstå, vi skrek typ mer än att sjunga :) Det var trevligt hehe.. Och såfort Victoria har skickat korten till mig så lägger jag ut några här :) Min kamera hade inge batteri tyvärr så de blev inga kort hehe..


Puss /

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, precis. Får springa ner till bowlinghallen och smygöva någon dag ;)



Vilken härlig bild! Längtar verkligen till sommaren! :)

2009-02-27 @ 05:18:13
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0