-Helgen

Det har varit en riktigt mys helg, men jag har varit riktigt dålig på att skriva hehe,
Men iallafall..
I fredags så åkte jag hem till Magda ett tag och vi bara satt och pratade och åt jätte goda nudlar,
så otroligt skönt att kunna prata ut massor, men jag var itne där så länge för sen skulle jag gå och hämta farmor och vi skulle gå och äta, det var riktigt mysigt. Det var så länge sen vi var ute och åt. Sen så gick jag till Josefine och hennes syster och vi satt och kollade på Let´s dance och åt chips och pratade och skrattade. Sen så fixade vi en ny design till både mig och Josefine, riktigt fina blev dom tycker jag. Vad tycker ni? Sen när klockan blev runt halv 12 så gick jag och Josefine hem till henne och drack te och sånt mys och väntade på att simon skulle komma dit, och vid ungefär 1 så kom han dit och dom följde med mig en bit hem! :)

I  lördags så bar det av tidigt tidigt till strömsholm, och vi är så otroligt duktiga att ingen hittade dit, så vi kom försent så klart. Vi skulle på DUS möte, det var helt okej, men ibland var det lite långtråkigt, vi gjorde en massa gruppövningar och skulle prata massor om hur man fick en bra ungdomssektion, och massa aktiviteter och sånt! Men sen när vi åkte hem så åkte vi förbi en massa stall, och ett stall stog det en brun häst som nästan fick mitt hjärta att stanna för en sekund, han var så otroligt lik Bruno, samma bruna färg, samma tecken i ansiktet, det enda som skillde hästarna åt var att den här hade högre strumpor än vad Bruno har.
När vi kom hem var det nästan bara att börja fixa sig och sen kila iväg till Rocklunda och gå på stora årsmötet, och sen gå och äta, det var riktigt trevligt! Efter maten så var det en kille som sjöng och spelade gitarr, riktigt duktig var han! Och jag, Becca och Ankan kom på att vi också ville sjunga haha, så vi gick fram till killen och vi skulle sjunga 'Du är så' Ni vet den där, Du är så yeah yeah wow wow, den där jätte gamla låten, hahah så otroligt kul det var alltså! Sen drog vi upp Madde och började dansa haha, och ja, vad kan jag säga, en riktigt rolig kväll, det behövde jag verkligen känner jag!

Och idag så väckte pappa mig kvart i 5, och ni undrar säkert vafan jag gjorde uppe kvart i 5, hehe jo, vi skulle åka till arlanda och hämta nån kompis till dom. men vi var hemma igen vid 8 så jag gick och la mig och somnade så fort jag la ner huvudet på kudden haha, och sov till 12, riktigt skönt :) Sen har jag bara tagit det lugnt och glott tv hela dagen ungefär!



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: bästeisen Jossan :)

Vad jobbigt att gå upp då,kunde du inte legat kvar ? :)

Jaa vi hade jätte kul i fredas :)<3

love you bästis :)

2009-02-01 @ 23:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0