-helt lost hehehehe..

Heheh idag när jag var påväg till stallet så kom jag på att jag hade glömt min mobil hemma, och jag är som många andra, riktigt beroende av min telefon, så jag gick runt och tänkte på om någon hade ringt eller om jag hade fått något sms hehe,, hela tiden också haha.. Men när jag kom hem så visade det sig att jag bara hade fått ett sms, och det var från pappsen hehe, så det var ju bra att jag inte hade missat nått ;D Hehe jag är verkligen totalt lost utan min mobil. Men iallafall så var jag och lollo ute och red en jätte mysig väg, den var helt lagom lång och typ liksom både som inne i skogen men endå inte. Sen var jag ute och red i paddocken ett tag, och det gick så jävla bra alltså, det var riktigt skoj :)



Finaste hästen!


Puss!
/

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, fattar inte hur du ens kunde glömma mobilen hemma XD hahahah, fina bilder =)

2009-02-06 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0