-sjuuuk

Hejhej!
Imorse när jag vaknade så hade jag riktigt ont i halsen och jag fick inte fram ett ord! Så det var bäst att vara hemma och ta det lugnt idag, det var riktigt skönt faktiskt sov ungefär hela dagen men har endå hunnit plugga ganska mycket. Men jag ska till skolan imorgon iallafall hehe. På dan så kollade jag på 'mamma mia' den är ju så otroligt bra alltså! Och sen började jag längta så otroligt mycket efter att åka utomlands, meeen då kom jag på att det faktiskt bara är 7 veckor och 5 dagar tills vi åker till Thailand! yeeey :D Nyss satt jag och kollade en massa hotell och sånt mysigt och sen kollade jag på kort från när vi var i Thailand :)
Ne men nu ska jag försöka ta och sova lite!
Puss och kram
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0