-YES

GUESSS WHAT?!!!!!
Bokat och klart japp det är det!
Den 7e april bär det av till älskade Thailand i två veckor.
Och vems förtjänst är det? Heheheheh jo jag fixade de faktiskt,
först skulle vi inte ens komma iväg eller jo dit kom vi men inte hem, lagom trevligt va. Så ringde jag dit och frågade datum efter datum men det såg hopplöst ut, men sen berättade han att det fanns ett annat plan som vi kunde åka med och då fanns det platser hem också, så jag sa att pappa skulle ringa upp. Och i 1 timme gick jag runt i köket och väntade och väntade det var för fan det nervösaste jag har vart med om hehehe... Sen när pappa väl ringde och berättade den underbara nyheten så hade magda också precis fått reda på det och min mobil ringde, så jag sa till pappa att jag skulle ringa upp honom.. Och jag och magda hann knappt säga hej innan vi båda skrek rakt u: IIIIIIIIIIIIIIH VI SKA TILL THAILAAAAAAAAND!!!!!!!!!
Hahaha och så kom det några små glädjetårar också hehehe :') Åh det är helt underbart alltså!
Fast tyvärr så flyger vi inte direkt till Thailand den här gången utan vi måste mellanlanda i Wien..men det var inte så lång tid.. Fast hemresan kommer ta 20 timmar sammanlagt pga att vi mellanlandar i Wien.
Men åååh det är helt sjukt jag kan inte fatta det!


Jag älskar dig vännen! <3


Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0