-

Första skoldagen idag, usch säger jag bara, men men man får ju tänka att sommarlovet närmar sig sakta med säkert!
Jag är så otroligt skotrött just nu, Men det är inte så långt kvar till sommarlovet. Men man blir så himla stressad av att man snart ska välja gymnasie, och lärarna kommer och frågar om man har bestämst sig än och så hela tiden haha!
Annars idag så har jag inte gjort så jätte mycket, förutom vart o ridit och sen kollat på Grammisgalan!
Förlåt för att jag skriver så ointressanta bligg inlägg just nu, men det finns faktiskt inte så mycket mer att skriva om.
Men Säg till om ni kommer på något som ni vill att jag skriver mer om :)

Dagens låt:
I hate this part - The pussy cat dolls
Jag älskar verkligen den låten!


Bara för att jag saknar sommaren så otroligt mycket haha!


Vi hörs!
Puss /

Kommentarer
Postat av: bambam

skriv om dina olika val till gymnasiet.. eller har du bara ett ??

2009-01-09 @ 22:21:05
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0